Accueil > Actualités > Trobada internacional de sindicats anarcosindicalistes

Trobada internacional de sindicats anarcosindicalistes

samedi 25 octobre 2014, par Emile

Agrupats en la Coordinadora Rojinegra, diversos sindicats anarcosindicalistes europeus es reuneixen els propers 25 i 26 d’octubre a Madrid. A la trobada, que es realitza anualment, han confirmat l’assistència les organitzacions sindicals : CGT i SO d’Espanya, CNT-f de França, ESE de Grècia, USI d’Itàlia, IP de Polònia, AWU d’Ucraïna i SAC de Suècia.

En l’ordre del dia, està previst que cada organització faci un repàs de l’actuació que s’ha dut a terme en l’últim any, així com la possibilitat de realitzar campanyes conjuntes, com el 1r de maig, l’Autogestió o contra L’Acord Transatlàntic de lliure Comerç i Inversió, la repressió i també la posada en funcionament d’una pàgina web comuna.

Les organitzacions que componen la Coordinadora Rojinegra mantenen un contacte habitual i es coordinen per a realitzar campanyes de solidaritat mútua entre els diferents sindicats quan hi ha un conflicte o un tema comú.