CNT 66
Samedi 4 octobre à15h place de la République àPerpignan

Manifestation pour la régularisation de tous les sans-papiers

jeudi 2 octobre 2014

Français, immigrés, réfugiés, sans-papiers tous ensembles

Pour la régularisation de tous les sans-papiers.

Pour l’abrogation de la circulaire Valls

Pour en finir avec la politique sécuritaire et répressive àl’encontre des étrangers, initiée par Sarkozy et poursuivie par Hollande

Pour la libre circulation des personnes.

A l’appel du collectif des sans-papiers et des organisations suivantes : AFPS, Agaureps-Prométhée , ASTI, BDS 66, Bouge toit, CIMADE, CGT66, CNT66, CNT-solidarité ouvrière 66, FSU, LDH, Mouvement de la paix, MRAP, NPA, PCF, PG, RESF, SOLIDAIRES, UNEF.

Manifestació el dissabte a Perpinyàper la regularització de la gent immigrant sense papers

Per l’abrogació de la circular Valls, contra la política repressiva governamental contra la gent sense papers i per la lliure circulació de tothom

Hi ha convocada a la plaça de la República, de Perpinyà(Rosselló), una manifestació el dissabte 4 d’octubre, a les 15:00h, a fi de reivindicar la regularització de tothom que estigui considerat immigrant sense papers ; l’abrogació de la coneguda circular Valls en contra la immigració ; per fer desaparèixer d’una vegada la política repressiva, en nom de la seguretat, contra la població estrangera,iniciada per Sarkosy i que perdura amb Hollande, i la lliure circulació de les persones arreu de la República francesa i la Unió Europea.

Convocatòria a cura del Col•lectiu de la gent sense papers i el seu Comitè de suport conformat per : Asti, Bouge-Toit, La Cimade, CGT 66, CNT 66, CNT Solidarité Ouvrière 66, FSU, LDH, MRAP, NPA, PCF, Parti de Gauche, Resf, Solidaires. A més, també signen la convocatòria les organitzacions France Palestine, Mouvement de la Paix i UNEF.

Accueil | Contact | Plan du site | | Statistiques du site | Visiteurs : 557 / 321716

Suivre la vie du site fr  Suivre la vie du site Actualités   ?

Site réalisé avec SPIP 3.0.17 + AHUNTSIC