CNT 66

Jornada solidaria amb la lluita contra la MAT

samedi 6 septembre 2014

El proper dia 4 d’octubre es realitzaràal pavelló de Celràuna jornada solidaria amb la lluita contra la MAT.

Començaràtot a les 16h. de la tarda amb una fira d’entitats, desprès continuaràla tarda amb una xerrada/taller organitzada per la Xarxa per la Sobirania Energètica.

Cap a les 20h. s’estrenaràel documental sobre la repressió a la lluita contra la MAT que s’ha realitzat des del Grup Antirrepressiu de Girona i l’Assemblea No a la MAT de Girona.

La nit començaràamb un bon sopar fet per les cuineres i cuiners solidaris de Celrà, continuaràamb els concerts dels ex-Salsa de Pastor Kalaixnifolk (folk des de Sant Hilari) ,Juanito Piquete (punk proletari des de Barcelona) i el cantautor penedenc Cesk Freixas i acabaràben entrada la matinada amb bona musica punxada per pd’s de la zona.

Malgrat el que diguin els mitjans de comunicació, la lluita contra la MAT continua viva.

No a la MAT !! No la volem ni aqui ni enlloc ni ara ni mai !!

El dia 4 d’octubre ens veiem a Celrá.

Els preus de les entrades es de 10€ sopar i concert i 5€ solament
concert.

Mes informació a http://noalamatgirona.wordpress.com/

JORNADA CONTRA LA MAT/THT A CELRÀ

El 4 d’octubre, amb moltes activitats i un concert de Juanito Piquete, Kalaixnifolk i Cesk Freixas

TRAMUNTANA VERMELLA MAIL 31/08/2014
Celrà(Gironès).

El dissabte 4 d’octubre hi hauràun concert de Juanito Piquete, el punk proletari, de tota la vida, de Barcelona ; Kalaixnifolk, folk des de Sant Hilari, i en Cesk Freixas a Celrà(Gironès) solidari amb la lluita contra la MAT així com la qüestió repressiva. Aquell dissabte s’estrenaràun reportatge sobre la repressió que pateix la lluita contra la MAT.

La jornada començaràa les 16:00h amb una fira d’entitats. Hi hauràa les 18:00h una xerrada/taller organitzada per la Xarxa per la Sobirania Energètica. I a les 20:00h, es projectaràel reportatge sobre la repressió. Després de la projecció hi hauràun sopar fet pels cuiners solidaris de Celrài el concert que acabaràamb festa amenitzada per pds.

Accueil | Contact | Plan du site | | Statistiques du site | Visiteurs : 465 / 321877

Suivre la vie du site fr  Suivre la vie du site Actualités   ?

Site réalisé avec SPIP 3.0.17 + AHUNTSIC