Accueil > Actualités > XVIième Fête de la CNT 66

Le Samedi 3 septembre 2016 à partir de 12h

vendredi 8 juillet 2016, par cnt66

CONFEDERATION NATIONALE DU TRAVAIL

HLM St Mathieu, cour F, 39 rue des rois de Majorque BP 90256 Perpignan Cedex 66002. Tel : 04 68 34 33 31

XVIième Fête de la CNT 66
Le Samedi 3 septembre 2016 à partir de 12h

à l’aire de Loisirs de St Laurent de la Salanque (parcours fléché à partir de la D83, sortie 7 St Laurent / St Hippolyte puis direction étang de Salses).

Comme chaque année, notre syndicat vous invite à sa fête annuelle, dans une ambiance festive, conviviale et fraternelle.
L’occasion, en ces temps de mobilisation, de manifestations, de répression, de se retrouver, de se parler, de réfléchir, d’apprendre…

Midi : Apéritif en chansons

Menu : « Mar i muntanya amb mongetes ».
crudités, fruits de saison, fougasse. Vin...
15h : Brèves syndicales et prises de parole des collectifs présents.

16h30 : Animation musicale avec le duo électro acoustique de Toulouse « L’Embuscade Master Pils » formé par le chanteur et le guitariste des « Brassen’s Not Dead ».

Toute la journée, buvette, librairie, tables de presse avec sur place une dédicace du livre « Les communautés libertaires agricoles et artistiques en pays catalan 1970-2000 » de Jean Pierre Bonnel et Paul Gérard, édité cette année aux éditions Trabucaire.

EXPO : Exposition réalisée par la CNT 66 sur la Révolution libertaire espagnole de 1936, dont nous fêtons les 80 ans.

Nous vous remercions de bien vouloir confirmer votre participation au repas au plus tard le lundi 29 août, en précisant le nombre de personnes et de végétariens, auprès de :

cnt66@cnt-f.org 04 68 34 33 31
(Participation 14€, chômeurs ou précaires 8€)
Pour celles/ceux qui en ont, apportez vos éco-verres

XVI Festa de la CNT 66

El dissabte 3 de setembre, a partir de 12 del migdia, a l’espai d’esbarjo de Sant Llorenç de la Salanca

TRAMUNTANA VERMELLA MAIL 08/07/2016 Sant Llorenç de la Salanca (Rosselló).- La XVI Festa de la CNT 66 es desenvoluparà el dissabte 3 de setembre, a partir de 12 del migdia, a l’espai d’esbarjo de Sant Llorenç de la Salanca (ruta senyalada a partir de la D83, sortida 7 Sant Llorenç de la Salanca/ Sant Hipòlit en direcció a l’estany de Salses).

Una vegada més, des de fa setze estius, la Confederació del departament del Pirineu Oriental ens convida a participar a la festa sindical anual, tot plegat en el marc d’un ambient festiu, ple de convivència i fraternitat.

La trobada, en aquest any de mobilitzacions obreres i estudiantines, de manifestacions sindicals, sota la repressió de l’Estat, serà una bona manera d’aplegar-nos, de parlar-ne, de reflexionar en comú, d’aprendre…

Programa :

El migdia, aperitiu tot cantant.

Menú : mar i muntanya amb mongetes, crudités, fruits de temporada, fogassa, vi.

15 : 00h : breus intervencions sindicals i paraules dels diversos col•lectius presents.

16 : 30h : Animació musical amb el duo elèctric acústic de Tolosa de Llenguadoc « L’Embuscade Master Pils » format pel cantant i el guitarrista dels « Brassen’s Not Dead ».

Durant la jornada, cafeta, llibres, parades de publicacions, amb dedicatòries del llibre « Les communautés libertaires agricoles et artistiques en pays catalan 1970-2000 » a cura dels seus autors, Jean Pierre Bonnel i Paul Gérard, acabat d’editar a les Edicions Trabucaire.

EXPO : Exposició elaborada per la CNT 66 sobre el 80 aniversari de la Revolució llibertària espanyola de 1936, que celebrem aquest estiu.

Es demana confirmar la participació al dinar, el més tard el dilluns 29 d’agost, tot indicant el nombre de persones que s’apunten i les que vulguin dinar vegetarià, a :

cnt66@cnt-f.org 04 68 34 33 31

(Contribució : 14 euros ; persones aturades o precàries, 8 euros).
Per qui en tingui, portar les nostres eco-vasos.