Accueil > Actualités > Cremat el cotxe del secretari general de la CGT de Catalunya

Secretariat Permanent del Comitè Confederal de la CGT de Catalunya

Cremat el cotxe del secretari general de la CGT de Catalunya

mardi 20 septembre 2016, par cnt66

Cremat el cotxe del secretari general de la CGT de Catalunya

La nit de diumenge a dilluns, el cotxe del secretari general de la CGT de Catalunya va ser cremat a un carrer de Terrassa i ha quedat totalment calcinat.

Ens preocupa que aquest fet hagi passat pocs dies després d’una manifestació sorpresa pel centre de Barcelona contra la repressió del cas ‘Som 27 i més’, on ell és un dels 27 imputats a qui demanen més d’onze anys de presó per defensar la universitat pública. Ens preocupa que hagi cremat a la ciutat on ha tornat a viure fa 15 dies i on va militar des de l’assemblea d’okupes per construir espais d’autogestió i des d’on es va enfrontar al poder i les seves injustícies. Ens preocupa que hagi cremat el cotxe del secretari general de la nostra organització, un sindicat compromès de manera radical amb la lluita de la classe treballadora.

No volem pensar que aquest incendi és una amenaça cap a ell o cap a tota la militància de la CGT per intentar condicionar la nostra acció sindical i social. Si els nostres temors es confirmen, volem deixar clar que aquest tipus d’agressions no aconseguiran de cap manera el seu objectiu.

Si ens toquen a una, respondrem totes.
Visca la lluita de la classe obrera !

Secretariat Permanent del Comitè Confederal de la CGT de Catalunya
20 de setembre de 2016