Accueil > Actualités > Blocage de la PPDC de Perpignan.

Blocage de la PPDC de Perpignan.

samedi 13 février 2016, par cnt66

Ce matin, samedi 13 février 2016, presque une centaine de personnes (CGT, Solidaires, CNT66, PC, NPA, FG, quelques écologistes….) ont bloqué depuis 6h00 du matin jusqu’à 9h30 la PPDC pour protester contre La Poste sourde aux revendications des facteurs en grève depuis le 30 novembre (pour Rivesaltes, Espira de l’Agly et Claira) rejoints par ceux de Cabestany le 10 décembre.

Nous soutenons les facteurs en grève qui se battent pour le maintien de l’emploi, la création de 2 tournées ainsi que pour pérenniser des tournées en transformant des contrats précaires en CDI.

Leur combat c’est le nôtre.

Bloqueig ahir a la PPDC, des de les 6 del matí a les quarts de 10

Acció solidària a la PPDC de Perpinyà amb la vaga de Correus de part del Rosselló

TRAMUNTANA VERMELLA MAIL 14/02/2016 Perpinyà (Rosselló).-

Ahir, dissabte, al matí quasi una centena de persones —CGT, Solidaires, CNT 66, PCF, NPA, FG, algunes ecologistes i altres— van bloquejar entre les 6 fins a les 09:30h la plataforma de distribució i de preparació del correu (PPDC) com a protesta contra La Posta, sorda davant les reivindicacions de les carteres i dels carters en vaga des del 30 de novembre a la distribució als municipis del Rosselló de Ribesaltes, Espirà de l’Aglí i Clairà i a partir del 10 de desembre també a Cabestany.

En aquest marc, la CNT 66 en un comunicat exposa que “manté el suport a les carteres i als carters en vaga que lluiten per mantenir els seus llocs de treball, la creació de dos torns així com per fer fixes els torns de treball, tot transformant els contractes precaris en CDI”.

Finalment, la CNT 66 considera que “el seu combat és el nostre”, en referència a la vaga de Correus.