CNT 66
Ocupen l’escola de Belles Arts de Perpinyà

Una setmana d’ocupació de Belles Arts a Perpinyà

samedi 30 mai 2015

Es vol fer més visible la protesta contra l’amenaça de tancament definitiu

TRAMUNTANA VERMELLA MAIL 28/05/2015 Perpinyà (Rosselló).- Fa una setmana de l’ocupació de la seva escola amenaçada de tancament definitiu el 2016, després de 200 anys existència, i les estudiantes i els estudiants de l’escola d’Art de Perpinyà (Rosselló) resisteixen.

Una vegada han rebut nombroses mostres de suport de polítics, d’institucions, d’habitants i de comerciants de Perpinyà, l’assemblea de Belles Arts ha decidit emprendre noves formes de mobilització, que es faci més visible, a fi de mantenir l’escola d’art.

Ocupen l’escola de Belles Arts de Perpinyà

Al final d’un consell d’administració agitat, ahir dijous, les estudiantes i els estudiants de l’Escola d’Art de Perpinyà han decidit ocupar aquesta escola històrica de la ciutat

TRAMUNTANA VERMELLA MAIL 22/05/2015
Perpinyà (Rosselló).-

Ocupació i Pintades per denunciar la seva futura clausura

Al final d’un consell d’administració agitat, ahir dijous, les estudiantes i els estudiants de l’Escola d’Art de Perpinyà (Rosselló) han decidit ocupar aquesta de manera indefinida.

Aquesta escola, que fa 200 anys que existeix i que concedeix diplomes de Bac+3 i Bac+5, està amenaçada de tancament al final de l’any en resposta a una decisió de l’Ajuntament, principal finançador de l’EPCC. Una mesura que el ministeri de la Cultura, igualment soci de l’escola, no sembla discutir.

L’Ajuntament de Perpinyà ja va prendre la decisió que, el pròxim setembre, no hi hagués primer curs d’art. Les estudiantes i els estudiants, amb aquesta acció volen denunciar aquest futur tancament que sembla irrevocable però també les seues condicions d’estudis a algunes setmanes dels exàmens que tancaran els seus anys.

D’altra banda per a les seues proves plàstiques, les estudiantes i els estudiants investiran el centre-ciutat de Perpinyà, entre el 9 i el 17 de juny, sobre el tema ’Explosió dels diplomes’.

Accueil | Contact | Plan du site | | Statistiques du site | Visiteurs : 249 / 286446

Suivre la vie du site fr  Suivre la vie du site Actualités   ?

Site réalisé avec SPIP 3.0.17 + AHUNTSIC