Accueil > Actualités > Communiqué de la CNT-PTT 66

A Thuir la grève continue...

Communiqué de la CNT-PTT 66

mardi 31 mars 2015, par cnt66

Communiqué de la CNT-PTT 66 :

A Thuir la grève continue

En ce 31 mars 2015 les facteurs et factrices de Thuir en sont à leur 65ième jour de grève. Hier jour de négociation c’est toujours avec le même mépris que La Poste a traité les grévistes.

Le protocole de fin de conflit proposé, trop loin des attentes des postiers n’a pas été accepté ce matin par l’assemblée des postiers.

En effet alors que les grévistes faute de ne pas pouvoir obtenir le maintien du centre courrier sur place, qui est leur revendication première, demandent un report du projet au mois d’octobre 2016, La Poste propose le 19 mars 2016. Alors que les grévistes réclament que La Poste prennent en charge 40% des retenues des jours de grève, La Poste exonère les grévistes de 5 jours ce qui représente à peine 6%. Il en sera ainsi pour le reste des revendications où La Poste revancharde affiche tout le long des discussions un mépris insupportable.

Dans ces conditions, l’assemblée des grévistes, a ce matin reconduit la grève.

La Poste joue cyniquement le pourrissement du conflit jouons la solidarité en venant soutenir financièrement mais aussi physiquement les postiers chaque matin dès 7h30 devant le Bureau de Poste de Thuir.

A La Posta de Tuïr continua la vaga del personal

Comunicat de suport de la CNT PTT 66

TRAMUNTANA VERMELLA MAIL 31/03/2015 Tuïr (Rosselló).- La CNT PTT 66 aquest dimarts fa un comunicat de suport a la vaga del personal de correus de Tuïr (Rosselló). En el comunicat s’exposa que avui 31 de març les carteres i els carters de Tuïr es troben en el seu 65 dia de vaga. Ahir, que hi havia d’haver una negociació, el personal en vaga s’ha trobat amb el menyspreu habitual per part de La Posta. El protocol de fi de conflicte laboral proposat per La Posta es lluny de les demandes del personal de correus de Tuïr i lògicament no ha estat acceptat aquest matin en l’assemblea de correus.

En efecte, el personal de correus en vaga davant la situació de no poder obtenir actiu el centre de distribució, la seva principal reivindicació, demana aturar el projecte fins el mes d’octubre de 2016. En canvi, La Posta proposa el 19 de març de 2016. Mentre les carteres i els carters en vaga reclamen que La Posta volen cobrar el 40% dels salaris pendents pels dies de vaga La Posta exonera 5 dies de vaga, que representa a penes un 6%. El mateix passa amb les atres reivindicacions en que La Posta mostra durant les llargues discussions que hi ha durant la vaga un menyspreu insuportable.

En aquestes condicions, l’assemblea del personal en vaga, aquest matí, ha decidit seguir en aquesta.

La Posta busca, cínicament, que el conflicte laboral de Tuïr es podreixi però, en canvi, es manté ferma la solidaritat en el suport financer igualment a nivell psíquic amb les carteres i els carters cada matí a partir de les 7:30h davant l’oficina de correus de Tuïr.